Nowe meble od Producenta

Oferta mebli na wymiar od producenta z Gdańska, serdecznie zapraszam do kontaktów skorzystaj z darmowego pomiaru twojej kuchni

Zobacz co cię interesuje

Jeśli jesteś na tej stronie to z dwóch powodów mogło się to wydarzyć. Albo zaciekawiłem cię możliwością pozbycia się długów albo zarobienia pieniędzy.

Moja propozycja to zacznij od zapisania się na szkolenie dzięki któremu twoja wiedza się zwiększy i będziesz mógł natychmiast zacząć zarabiać.

Możesz również odrazu zapisać się by zarabiać i cieszyć się możliwością pomagania i dzielenia się tym co dobre.

Zawsze możesz do mnie zadzwonić by chwilę porozmawiać, tel 799 832 556

wtorek, 30 października 2018

Fikcyjny dług firmy telekomunikacyjnej sprzedany dla firmy windykacyjny -reklamacja pozostająca bez odpowiedzi

zatrzymaj windylkacje
To coś co było dla mnie dużym zaskoczeniem że, firmy windykacyjne tak postępują ze swoimi klientami, ale jak usłyszałem nazwę owej firmy to już nie miałem żadnych wątpliwości. Zyskałem wręcz pewność i zadowolenie że nie podjołem kilka lat temu w tej korporacyjnej hybrydzie pracy.

Cała sprawa jeśli dobrze rozumiem tok rozmowy polegała na tym że konsultant wprowadził w błąd abonenta dzięki temu zyskał jakieś oświadczenie, które ostatecznie zostało uznane za przedłużenie umowy o kolejne 12 miesięcy, ostatecznie bez pomocy prawnej firma będzie szarpała się z abonentem usługi internetowej, telefonicznej i TV o kwotę conajmniej 1200 zł plus koszta.

Jeśli spotkała cię taka sytuacja to zgłoś to w platformie PRawnik 2.0 korzystając z formularza bo miłe rozmowy jak ta nic nie zmienią. Oni moim zdaniem to robią celowo i tylko prawnik który jest po twojej stronie może zmienić te sytuację.





 


Zobacz również: wyczyścimy bazy Bik



Zobacz również meble do na wymiar domu w Tczewie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz