Nowe meble od Producenta

Oferta mebli na wymiar od producenta z Gdańska, serdecznie zapraszam do kontaktów skorzystaj z darmowego pomiaru twojej kuchni

Zobacz co cię interesuje

Jeśli jesteś na tej stronie to z dwóch powodów mogło się to wydarzyć. Albo zaciekawiłem cię możliwością pozbycia się długów albo zarobienia pieniędzy.

Moja propozycja to zacznij od zapisania się na szkolenie dzięki któremu twoja wiedza się zwiększy i będziesz mógł natychmiast zacząć zarabiać.

Możesz również odrazu zapisać się by zarabiać i cieszyć się możliwością pomagania i dzielenia się tym co dobre.

Zawsze możesz do mnie zadzwonić by chwilę porozmawiać, tel 799 832 556

wtorek, 25 września 2018

Dopiero weszłem z informacją na internet społecznościowy

Ciekawe obserwacje mam po dzisiejszym dniu. Dokogo nie napiszę i chwilę porozmawiam to mówi mi że dobrze trafiłem i że ma problemy z windykacją, komornikiem i co tylko. Jak to możliwe że rozmawiałem z rana z 6 osobami i miałem sześć trafień do ludzi którzy mają problemy z zadłużeniem?

Czy jestem tak dobrym marketingowcem czy tu zadziałała jakaś inna niewidzialna siła rynku?

Myślę że to ogólny problem który rozumiem jako brak edukacji fiansowej w Polsce. Uczymy się dużo o magicznych przyjaciłach zamiast planowania swojej przyszłości oddając ją w ręce hipokrytów mówiących o tym czego nigdy nie doświadczyli. Piszę o tym w równoleglym blogu pod tytułem bez tych emocji
Znudziło mnie czytanie ciągle tych samych kąsliwych komentarzy na temat partii politycznych próbujących wykorzystać całą naszą energię życiową przeznaczoną na inne zainteresowania.

Przepraszam ale mówię nie i odwracam się do emocjonalonego rozmawiania o czymkolwiek. Chcę edukować ludzi i mam swoje autorytety których historię znam bo miałem możliwość uczestniczenia w jej części.
Dlatego ciebie również zachęcam do skorzystania z bezpłatnego szkolenia na temat jak wyjść z windykjacji być może będziesz chciał potem na tej wiedzy zarobić oczywiście też bedzie taka okazjia, nawet teraz możesz zacząć rejestrując się w systemie prawnik 2.0 jednak bez szkolenia będzie to znacznie trudniejsze.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz