Nowe meble od Producenta

Oferta mebli na wymiar od producenta z Gdańska, serdecznie zapraszam do kontaktów skorzystaj z darmowego pomiaru twojej kuchni

Zobacz co cię interesuje

Jeśli jesteś na tej stronie to z dwóch powodów mogło się to wydarzyć. Albo zaciekawiłem cię możliwością pozbycia się długów albo zarobienia pieniędzy.

Moja propozycja to zacznij od zapisania się na szkolenie dzięki któremu twoja wiedza się zwiększy i będziesz mógł natychmiast zacząć zarabiać.

Możesz również odrazu zapisać się by zarabiać i cieszyć się możliwością pomagania i dzielenia się tym co dobre.

Zawsze możesz do mnie zadzwonić by chwilę porozmawiać, tel 799 832 556

niedziela, 30 września 2018

Zatrzymaj windykacje . Pomożemy Ci .

darmowa porada prawna - Pruszcz Gdański
Witajcie . Pisze dzisiaj kolejny wpis na temat zatrzymania windykacji i nakazu zapłaty.
Pewnie wielu z wam którzy czytają tego bloga mają też taki problem jak ja.
To że dostaliśmy nakaz zapłaty to jeszcze nie oznacza że trzeba go zapłacić .
Najlepiej trzeba sprawdzić czy nakaz zapłaty który dostaliśmy nie stracił ważności.
Taką sprawę możemy sprawdzić u radcy prawnego lud adwokata.
Jeżeli się okażę że jest aktualny to możemy się jeszcze dogadać co do spłaty danego długu.
Najczęściej z wierzycielem .
.Jeśli uważasz że zainteresowało cie to co piszę to zapraszam cię na bezpłatne szkolenie które odbywa się w każdy poniedziałek jest ono całkowicie bezpłatna i bardzo pomocne.
Polecam serdecznie .
Nie bójcie się są tam ludzie którzy chcą wam pomoc tak jak mi .
Pozdrawiam i zapraszam na szkolenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz