Nowe meble od Producenta

Oferta mebli na wymiar od producenta z Gdańska, serdecznie zapraszam do kontaktów skorzystaj z darmowego pomiaru twojej kuchni

Zobacz co cię interesuje

Jeśli jesteś na tej stronie to z dwóch powodów mogło się to wydarzyć. Albo zaciekawiłem cię możliwością pozbycia się długów albo zarobienia pieniędzy.

Moja propozycja to zacznij od zapisania się na szkolenie dzięki któremu twoja wiedza się zwiększy i będziesz mógł natychmiast zacząć zarabiać.

Możesz również odrazu zapisać się by zarabiać i cieszyć się możliwością pomagania i dzielenia się tym co dobre.

Zawsze możesz do mnie zadzwonić by chwilę porozmawiać, tel 799 832 556

środa, 26 września 2018

To miło że zainteresowałem kolejne osoby

oddłużenie jeste teraz łatwe i możliwe orazdużo tańsze
Dzień się jeszcze nie skończył, ale już mi się podoba że praktycznie w trzecim dniu intensywnych działań promocyjnych projektu prawnik 2.0 wiele osób dostrzega swoją szansę w tym jak opowiadam w antywindykacji. Oczywiście interesuje mnie zbudowanie silnej grupy dzięki czemu nie tylko wyjdziecie z problemów z windykacją ale zaczniecie zarabiać rozsądne pieniądze pomagając innym pozbyć się windykatorów.

Dzisiaj rozmawiałem z Panem Piotrem, którego nazwę na potrzeby tego tekstu Piotr Arogancki, ładne nazwisko prawda ? Pan Piotruś twierdzi że jest z windykacji i ma wierzytelność pana Grzegorza. A to ciekawe bo został poproszony o przesłanie maila.

Okazuje się że pan Piotruś powołując się na RODO i inne przepisy uważa że nie może przesłać dokumentów bo bardzo chciał by się spotkać. Domyślam się że naciskał by na dłużnika by ten podpisał ugodę, tak mówił przez telefon o niej, a w ugodzie były by różne cuda na które niby zgdadza się sierota dłużnik i pododuje że koszty rosną w kosmos.

O nie Proszę pana tą sprawą zajmuje się już kancelaria, panu nic do tego, no chyba że pan pokryje koszta prawników i kawy po drodze.

Jeśli do ciebie dzwonił już pan windykator to nie bądz baba nie podejmuj rozmów o niczym tylko poproś o list polecony na adres korespondencyjny, który mają podobno w dokumentach. Sprawę zgłoś szybko

Jeśli już czytasz ten tekst to pierwszym oczywisteym krokiem jest zapisanie się na cotygodniowe szkolenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz